Ukończone studia:
-
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii – kierunek pedagogika, specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
-
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Filologiczny, Podyplomowe Studium Logopedii i Glottodydaktyki z Terapia Pedagogiczną – kierunek Logopedia,
-
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny Instytut Filologii Polskiej – specjalizacja Neurologopedia
-
Dolnośląska Wyższa Szkoła Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej Wrocław , Podyplomowe Studia – specjalizacja Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Małego Dziecka
Zadania realizowane w poradni dla dzieci:
-
diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy i języka – brak mowy, opóźnienia w rozwoju mowy, dyslalia, rozszczep wargi i/lub podniebienia, jąkanie wczesnodziecięce i inne,
-
diagnoza i terapia zaburzeń kompetencji językowych w przebiegu chorób neurologicznych u dzieci w tym – alalia, afazja, dysartria, dysfagia, mózgowe porażenie dziecięce, oligofazja, całościowe zaburzenia rozwoju autyzm i zespół Aspergera, i inne,
-
wczesne wspomaganie rozwoju mowy dziecka w tym dziecka z ryzyka okołoporodowego,
-
wspomaganie rozwoju mowy dziecka w przebiegu opóźnień w nabywaniu kompetencji komunikacyjnych u dzieci z prawidłowym rozwojem psychoruchowym z izolowanym ORM,
-
diagnoza i terapia odruchów orofacjalnych,
-
diagnoza i terapia zaburzeń funkcji pokarmowych – połykanie, gryzienie, żucie ,
-
diagnoza nieprawidłowości w budowie i rozwoju narządów artykulacyjnych,
-
przesiewowe badania percepcji słuchowej z zastosowaniem programu multimedialnego „Słyszę”, percepcji wzrokowej „Widzę” oraz mowy „Mówię”,
-
prowadzenie grupowych zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy i integracji sensomotorycznej „Logomaluchy” – program autorski,
-
konsultacje dla nauczycieli i rodziców dotyczące profilaktyki oraz zaburzeń w rozwoju mowy i języka u dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym,
-
prowadzenie warsztatów tematycznych oraz pogadanek dla rodziców i nauczycieli w zakresie profilaktyki oraz zaburzeń w rozwoju mowy i języka u dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym
-
prowadzenie diagnozy i terapii Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansen,
- Neuroflow – diagnostyka i rehabilitacja zaburzeń przetwarzania słuchowego APD.